Այս գնացքը ունի շարժական մասեր և մեխանիզմներ (շարժիչներ, վագոնների միացում, ռելսերի կառուցում), որոնք օգնում են երեխաներին հասկանալ, թե ինչպես են աշխատում տեխնիկական սարքերը: Նրանք սովորում են, թե ինչն է պատասխանատու գնացքի շարժման, կանգառի կամ արագության փոփոխության համար:
Ռելսերի կառուցումը երեխային օգնում է զարգացնել իր կառուցողական մտածողությունը՝ հասկանալով, թե ինչպես ճիշտ ձևավորել ճանապարհները, որպեսզի գնացքը կարողանա հաջողությամբ անցնել նրանցով: Այդ գործողությունները պահանջում են զգուշավոր և ճշգրիտ շարժումներ, ինչը խթանում է երեխայի մանր մոտորիկայի զարգացումը:
Երեխան կարող է ստեղծել տարբեր սցենարներ և պատմություններ՝ կապված գնացքների ուղևորության, գծի սպասարկման կամ ճանապարհորդների կյանքի հետ: Սա զարգացնում է ստեղծագործականությունը և երևակայությունը, թույլ տալով երեխային պատկերացնել տարբեր իրավիճակներ և դերային խաղեր: Քանի որ գնացքները պահանջում են որոշակի ծրագրավորում (ուղիների կառուցում, կանգառներ), երեխաները սովորում են պլանավորել խաղի սցենարը ավելի մանրամասն, ինչը նպաստում է նրանց մտածողության խորությանը:
Խաղալիք գնացքների հետ խաղալը երեխաներին սովորեցնում է պարզ տրամաբանական կապեր: Օրինակ, եթե գնացքը կանգ առնի, երեխան կարող է մտածել, թե ինչն է պատճառը (վառելիք չի բավարարում, ռելսերը սխալ են տեղադրված, վագոնները ճիշտ չեն միացված): Այսպիսի խաղերը զարգացնում են խնդրի լուծման և տրամաբանական մտածողության հմտությունները:
Գնացքներով խաղը հաճախ դառնում է խմբային գործունեություն, որտեղ երեխաները սովորում են համագործակցել, կիսվել խաղալիքներով և կառուցել ընդհանուր սցենարներ: Սա նպաստում է սոցիալական հմտությունների զարգացմանը, ինչպիսիք են համբերությունը, թիմային աշխատանքը և հաղորդակցման հմտությունները: